Vračilo blaga

PDFnatisniE-pošta

alt

Vračilo blaga

ODSTOP OD NAKUPA

Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov zakon o varstvu potrošnikov imate pravico, da nam v 14 dneh od prevzema blaga sporočite, da odstopate od pogodbe in sicer z elektronskim sporočilom na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. , ne da bi vam bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. V tem primeru morate prejeto blago vrniti nepoškodovano in v originalni embalaži ter s priloženim računom v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Sporočilo je veljavno, če je poslano v navedenem roku. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje, v tem primeru nakup reklamirate.


Izdelke vrnete na AMATIM Miloš Drnovšek s.p., Rožna ul. 9, 8210 TREBNJE. Sporočilo velja za pravočasno, če je pošiljka oddana v roku 14 dni po prevzemu oz. v 30 dneh po pisnem obvestilu o odpstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, kar se dokazuje z deklaracijo na izdelku, nepoškodovani in v originalni nepoškodovani embalaži z vsemi pripadajočimi elementi na svoje stroške. Pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo splošnim pogojem o poslovanju Otroške trgovine Lorelli, nismo dolžni sprejeti. Dostavna služba GLS nudi možnost vračila blaga, ki ga želite zamenjati, ob dostavi drugega, ki ste ga izbrali v zameno. V tem primeru vrnete izdelke v originalni nepoškodovani transportni embalaži (škatli)in z vso pripadajočo embalažo, v kateri ste prejeli izdelke iz prejšnjega nakupa. Stroški te storitve so nižji od stroškov, ki bi jih imeli z neposrednim vračanjem blaga. Stroške vračila nosite v višini izbrane dostavne službe. Kupnina izdelka z odbitkom stroškov transakcije in stroškov pošiljanja vam bo vrnjena na vaš trr  vrnemo takoj,ko je to mogoče,najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe.Vse stroške vračila blaga pri odstopu od pogodbe krije potrošnik. Paket mora biti odposlan pod pogojem PAZLJIVEJŠE RAVNANJE, kajti v primeru poškodb paketa se vam zaračuna škoda nastala pri transportu. Prav tako se vam zaračuna v kolikor pošljete izdelek ki je vrnjen z poškodovano embalažo (škatle,folije itd) .V kolikor ste izdelek uporabljali in ima sledi uporabe izdelka ne morete več vrniti. Pri vračilu blaga lahko zahtevate vračilo denarja, drug izdelek ali dobroimetje. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v TREBNJEM.

PRAVICA DO ODSTOPA OD IZVEDBE NAROČILAPridržujemo si pravico, da lahko izjemoma v celoti ali delno odstopimo od izvedbe naročila v določenih primerih, če v poteku obdelave naročila naročenih izdelkov zmanjka na zalogi, če je ugotovljena povečana plačilna rizičnost kupca, če je prišlo do napake v ceniku in če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji. V vseh navedenih in podobnih primerih o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani,  vas bomo kar se da najhitreje obvestili po elektronski pošti.

Garancija
Vsi izdelki iz prodajnega asortimana imajo garancijo. Garancija velja 12-mesecev od datuma nakupa izpisanega na računu. Morebitna neuporaba izdelka ne podaljša garancijskega roka.

Garancija začne teči od dneva nakupa izdelka ki je zapisan na računu in jo lahko uveljavljate vedno samo skupaj z računom prodajalca ter izpolnjenim reklamacijskim obrazcem.

Ne upošteva garancije zaradi:

  1. neupoštevanja navodil za uporabo
  2. malomarno ravnanje z izdelkom
  3. če je popravilo opravila nepooblaščena oseba
  4. zaradi poškodbe blaga pri prekomerni izpostavitvi sončne svetlobe
  5. zaradi nepravilnega pranja blaga
  6. če je poškodba nastala v nesreči ali med letalskim prevozom
  7. če je poškodba nastala zaradi preobremenitve (prevelike nedovoljene teže otroka,nakupljeno blago)
  8. če so poškodbe nastale zaradi nezadostnega vzdrževanja blaga,plastike,okvirja
  9. pri normalni obrabi delov
  10. če ste namerno poškodovali ali celo odstranili nalepki ECE ali serijsko številko izdelka

Obrazec za reklamacijo dobite na naslovu  Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. . Ko vračate blago v reklamacijo morate izdelku priložiti reklamacijski zapisnik,kopijo računa in vse pripadajoče obrazce ki so v paketu.Blago mora biti v original embalaži.V primeru upravičene reklamacije vam izdelek brezplačno zamenjamo z drugim enakovrednim in brezhibnim izdelkom.

Reklamacije
Prav tako nas kar najhitreje obvestite, na telefon 040-645-159 ali na e-mail  Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. , če se prejeti izdelek razlikuje od kupljenega,da lahko napako odpravimo v najkrajšem možnem času.

Stvarna napaka izdelka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake 37.čl.,37a.čl,po zakonu ZVPot. Slovenije.
Če kupec prejme paket, vidno poškodovan med transportom,ga takoj reklamira dostavni službi Pošte Slovenija ali GLS tako da izpolni reklamacijski zapisnik in o tem obvesti prodajalca na elektronski naslov  Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. .Skupaj s Pošto Slovenije ali GLS bomo poskrbeli da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Varstvo potrošnikov
Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov. Vse navedene cene za izdelke so maloprodajne in izražene v EUR z vključenim 22 % DDV-jem. Cena, po kateri ste blago naročili velja dokler blaga ne dostavimo.

Rok dobave
Rok dobave izdelkov je 2 - 14 delovnih dni,če ni na zalogi pri dobavitelju potem je rok dobave daljši 3 - 4 tedne, v tem primeru tudi vsakega kupca obvestimo o čakalni dobi, izdelki, ki so na zalogi pri nas 2 - 3 delovne dni. Če je izdelek na zalogi vas obvestimo ob oddanem naročilu v najkrajšem možnem času.

Varstvo in pravica do zasebnosti
Skrbno varujemo vaše podatke pred zlorabo nepooblaščenim dostopom,razkrivanjem,spreminjanjem.Vse podatke pridobljene preko spletne prodajalne uporabljamo le za lastno uporabo.

Dostava

 

  • Pred prevzemom paketa, preverite da le ta ni poškodovan, v primeru da so poškodbe transporta vidne, le to zabeležite ob podpisu prevzema, saj za poškodovane pakete zaradi transporta odgovarja dostavna služba in ne prodajalec. Ko podpišete da ste paket prevzeli s tem tudi soglašate, da ste prevzeli nepoškodovan paket. Poškodbe zaradi transporta se reklamira dostavni službi, kjer izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec.
    V primeru dostave napačnega blaga krije stroške vračila podjetje AMATIM Miloš Drnovšek s.p.Storitve dostave za nas opravlja dostavno podjetje GLS.
  • izbira med naslednjimi načini dostave:
    • dostava paketa v Parcel Shop enoto
    • dostava paketa na drugi naslov
    • dostava paketa v GLS depo
    • izbira drugega dneva dostave
    • pooblaščanje drugega prejemnika paketa

    O izbiri načina nas obvestite ob naročilu v okencu OPOMBE!

     
     

 

Pohištvo zaradi teže in možnosti poškodb dostavljamo sami do stranke ali stranka lahko izdelek osebno prevzame na sedežu podjetja po predhodni najavi na telefon 040645239. Po pošti pohištva ne pošiljamo zaradi morebitnih poškodb med transportom. Za dostavo vas običajno kontaktiramo da se dogovorimo za čas dostave. Cena dostave je o,50€ po kilometru zaračuna pa se samo v eno stran.

 

Pošiljke so v dostavi (blago ki je na zalogi) že prvi ali drugi delovni dan po oddaji in potrditvi naročila in sicer v času emd 8:00 in 16:00. V primeru, da vas v tem času ni doma, prosimo, da ob oddaji naročila navedete naslov in kontaktno številko za dostavo, kjer boste dosegljivi. Če vam kurir ne more predati paketa, vam pusti sporočilo s telefonsko številko, kamor lahko pokličete in se ogovorite za dostavo ali osebni prevzem v depojih podjetja GLS. Podatke o depojih dostavne službe GLS najdete na spleti strani  http://www.gls-slovenia.com.

 

LEPO VAS PROSIMO ZA PRAVOČASEN PREVZEM PAKETA

 

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. Vkolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in je po preteku čakalnega roka na pošti petnajst (15) dni vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. STROŠEK NEPREVZEMA NAROČILA STANE 25,00 EUR in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke ter pogodbeno kazen.

 






Vaša košarica je trenutno prazna.