O dostavi

PDFnatisniE-pošta

Dobavni rokalt
Spletna trgovina bo vsa naročila, opravljena do 12.00 ure, odpremila s pogodbenim partnerjem GLS še isti dan, pri željeni dostavi GLS pa naslednji delovni dan po prejetem plačilu. Pošiljka bo dostavljena do vas v 2-5 dneh. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo o predvidenem datumu dobave/dostave obvestili naknadno po elektronski pošti ali telefonu oziroma po dogovoru s kupcem ali največ 60 dni.

Vedno se prepričajte ali je morda paket poškodovan. V primeru da je paket poškodovan s strani dostavljalca, reklamirate blago dostavni službi.

Stroški pakiranja in dostave enega paketa na naslov v Sloveniji, znašajo po veljavnem ceniku po pogodbi dostavne službe GLS ter dostavne službe Pošte Slovenije, razen za izdelke kjer je strošek dostave posebej naveden.

Vračilo poškodovanih pošiljk

  • V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s pogodbenim partnerjem GLS bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

    Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec.
    V primeru dostave napačnega blaga krije stroške vračila podjetje AMATIM Miloš Drnovšek s.p..

    Storitve dostave za nas opravlja dostavno podjetje GLS ( v tem primeru je plačilo po predračunu) ter Pošta Slovenije. (plačilo po predračunu ali ob prevzemu z odkupnino, pri čemer pošta dodatno zaračuna še provizijo na znesek odkupnine. Znesek provizije obračunava Pošta Slovenije po svojem veljavnem ceniku).

Pri plačilu po predračunu zaračunamo poleg kupnine samo ceno dostave Pošte Slovenije ali GLS. S tem se izognete dodatni proviziji, ki vam jo Pošta Slovenije zaračuna v primeru plačila po povzetju. Način plačila  zabeležite med opombe ob oddaji naročila.

Pošiljke so v dostavi (blago ki je na zalogi) že prvi ali drugi delovni dan po oddaji in potrditvi naročila in sicer v času emd 8:00 in 16:00. V primeru, da vas v tem času ni doma, prosimo, da ob oddaji naročila navedete naslov in kontaktno številko za dostavo, kjer boste dosegljivi. Če vam kurir ne more predati paketa, vam pusti sporočilo s telefonsko številko, kamor lahko pokličete in se ogovorite za dostavo ali osebni prevzem v depojih podjetja GLS ali Pošte Slovenije. Podatke o depojih dostavne službe GLS najdete na spleti strani http://www.gls-slovenia.com. 

 

Garancija

  • Garancijo (ne velja za tekstilne izdelke in galanterijo) lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
  • Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
  • Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
  • Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.
  • Pomembno

    • Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu (AMATIM MilošÂ Drnovšek s.p.), morate priložiti obrazec (zapisnik) o vračilu blaga, ter kopijo računa.
    • Naslov za vračilo blaga prodajalcu je AMATIM Miloš Drnovšek s.p., Rožna ul. 9, 8210 TREBNJE
    • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport.
    • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
    • Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete na 040 645 159 ali nam pišete
    • na e-naslov:  Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript.
    •  

      Dostava

       
      • Pred prevzemom paketa, preverite da le ta ni poškodovan, v primeru da so poškodbe transporta vidne, le to zabeležite ob podpisu prevzema, saj za poškodovane pakete zaradi transporta odgovarja dostavna služba in ne prodajalec. Ko podpišete da ste paket prevzeli s tem tudi soglašate, da ste prevzeli nepoškodovan paket. Poškodbe zaradi transporta se reklamira dostavni službi, kjer izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec.
        V primeru dostave napačnega blaga krije stroške vračila podjetje AMATIM Miloš Drnovšek s.p.Storitve dostave za nas opravlja dostavno podjetje GLS.
      • izbira med naslednjimi načini dostave:
        • dostava paketa v Parcel Shop enoto
        • dostava paketa na drugi naslov
        • dostava paketa v GLS depo
        • izbira drugega dneva dostave
        • pooblaščanje drugega prejemnika paketa

        O izbiri načina nas obvestite ob naročilu v okencu OPOMBE!

         
         
       

      Pohištvo zaradi teže in možnosti poškodb dostavljamo sami do stranke ali stranka lahko izdelek osebno prevzame na sedežu podjetja po predhodni najavi na telefon 040645239. Po pošti pohištva ne pošiljamo zaradi morebitnih poškodb med transportom. Za dostavo vas običajno kontaktiramo da se dogovorimo za čas dostave. Cena dostave je o,50€ po kilometru zaračuna pa se samo v eno stran.

       

      Pošiljke so v dostavi (blago ki je na zalogi) že prvi ali drugi delovni dan po oddaji in potrditvi naročila in sicer v času emd 8:00 in 16:00. V primeru, da vas v tem času ni doma, prosimo, da ob oddaji naročila navedete naslov in kontaktno številko za dostavo, kjer boste dosegljivi. Če vam kurir ne more predati paketa, vam pusti sporočilo s telefonsko številko, kamor lahko pokličete in se ogovorite za dostavo ali osebni prevzem v depojih podjetja GLS. Podatke o depojih dostavne službe GLS najdete na spleti strani  http://www.gls-slovenia.com. 

       

      LEPO VAS PROSIMO ZA PRAVOČASEN PREVZEM PAKETA

       

      Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. Vkolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in je po preteku čakalnega roka na pošti petnajst (15) dni vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. STROŠEK NEPREVZEMA NAROČILA STANE 25,00 EUR in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke ter pogodbeno kazen.

     


 

 

 






Vaša košarica je trenutno prazna.